سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بر دلت جامه پرهیزگاری بپوشان تا به دانش برسی [از سفارشهای خضر به موسی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :10
بازدید دیروز :28
کل بازدید :36352
تعداد کل یاداشته ها : 29
103/2/9
9:9 ص

بسم الله الرحمن ارحیم

 

حمله جدید به "قلاده‌های طلا" این بار به بهانه حمایت از هاشمی:

با توجه به اظهارات آقای م مبنی بر اینکه فیلم قلاده های طلا بزرگترین ضربه به جنبش سبز بوده است باید در انتظار حمله های جدید به این فیلم و کارگردان آن بود.






با توجه به اظهارات آقای م مبنی بر اینکه فیلم قلاده های طلا بزرگترین ضربه به جنبش سبز بوده است باید در انتظار حمله های جدید به این فیلم و کارگردان آن بود.


سازمان بسیج مستضعفین، به نقل از پایگاه افسران جنگ نرم نوشت: به دنبال اکران موفق فیلم قلاده های طلا ساخته  ابوالقاسم طالبی پس از فراز و نشیب های فراوان این روزها شاهد موج جدیدی از حملات گسترده به این فیلم هستیم.

این بار بر خلاف قبل که موضوع حفظ حرمت وزارت اطلاعات بهانه بود حمایت از خانواده آقای هاشمی رفسنجانی مستمسک این حملات است. این سایت ها با اشاره به فعالیت های فتنه گران با استفاده از فضای مترو بویژه صحنه های آخر فیلم که جاسوس زخمی با کمک عوامل خود توسط یک قطار خالی مترو که در خارج از ایستگاه توقف می کند فراری داده شده.

این قسمت را متهم کردن مدیرعامل وقت مترو آقای محسن هاشمی رفسنجانی به همدستی با جاسوسان تروریست دانسته و توهین به خانواده رییس مجمع تشخیص مصلحت تلقی کرده اند.

سایت امید اصلاحات پا را از این هم فراتر گذاشته است و قوه قضائیه را به سستی و بی عدالتی متهم نموده و دادستان را به خاطر بی توجهی به وظیفه مدعی العمومی در حمایت از مدیر عامل سابق متهم شده مترو و عدم توقیف فیلم قلاده ها سرزنش کرده است.

این در حالی است که در این فیلم هیچ اشاره ای به این نشده است که فعل و انفعالات جاسوسان داخلی مترو کار شخص مدیر عامل وقت مترو بوده است. البته شکی نیست که این فیلم انتقادات صریحی به عملکرد آقای هاشمی رفسنجانی در جریان فتنه دارد که مستند و کاملاً متین مطرح شده ولی مجرمانه دانستن کار فیلم در انتساب ارتباطات جاسوسی به خانواده آقای هاشمی و درخواست مجازات کارگردان آن هم از سوی کسانی که کوچکترین برخورد قضایی با تخلفات فرهنگی را بر نمی تابند اقدامی عجیب است. با توجه به اظهارات آقای م مبنی بر اینکه فیلم قلاده های طلا بزرگترین ضربه به جنبش سبز بوده است باید در انتظار حمله های جدید به این فیلم و کارگردان آن بود.




  
پیامهای عمومی ارسال شده