سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بزرگى آفریننده در اندیشه‏ات ، آفریده را خرد مى‏نمایاند در دیده‏ات . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :12
کل بازدید :36173
تعداد کل یاداشته ها : 29
103/1/10
4:33 ع

بسمه تعالی

دقت کردید داره کم کم مد میشه یه سری سخن های قصار از دانشمندان و حکمای غربی بعدش هم با افتخار و بلند تر از خود مطلب اسمش رو میگن؟

نه میخوام حرف افراطی بزنم نه مخالف این کار ها هستم باز بهتر از....هرچند که میزان عمل کردن به همون حرف ها هم درصدش تاسف باره ولی یه نظری دارم.

شما زندگی غرب رو که مطالعه میکنید میبینید که مثلا بعد از رنسانس یه تغییر اساسی توی علم و...کردند و به اذعان همه به دلیل مطالعه ی کتاب ها و متون اسلامی بوده که تا همین الان هم ما ازش به عنوان تحول علمی یاد میکنیم. نگاه میکنید میبینید که مثلا روی بطری آب معدنی خودشون حدیث امیرالمومنین علیه السلام رو میذارن البته بدون بردن نامی از ایشان چون اگر نام ببرن که دستشون رو میشه و کسی دیگه سراغ اون ها نمیره.اون حدیث درج شده هم اینه:در آب اسراف نکن حتی اگر کنار رودخانه هستی.حتی قوانینی که باعث خوشحالی ورضایت مردم میشه اکثرا اخذ شده از دین مبین اسلام.شاید برای کسی سوال باشه که خب این همه بی قیدی و...هم از اسلام؟؟؟؟

من به شما میگویم بله.اونها میرن و در همون منابع اسلامی میگردن وسخنان کسانی رو بررسی میکنن که میدانن آنها اشتباه نخواهند کرد برای اینکه ببینن معصومین ما از چه چیز هایی نهی کردند و چه چیز هایی رو باعث کج روی وغرق شدن در فساد و گناه میدانند دقیقا همان هارو برای مردم آزاد میکنند و مردم رو به سمت اون سوق میدن تا مردم غرق در اونها بشن وکاری با سیاست...نداشته باشن.که به عنوان مثال میشه مسائل جنسی رو مطرح کرد.آزادی خواهان غرب مخالف با رواج بی بند وباری هستند چون اون رو نتنها آزادی بلکه زندانی شدن میدانند.همانطور که در بسیاری از روایات ما هم آمده.به همین خاطر که اوباما به دختر خودش اجازه نمیده بیشتر از نیم ساعت در فیس بوک و...باشه چون خودشون میدانند دارن چه میکنن.

جالب ابنجاست که در کشور ما هم بی عقل هایی هستن که میخواهند همین روش در کشور ما هم اجرا شود و اون رو به اسم آزادی مطرح میکنند  بعضی از مردم هم که اسم آزادی رو میشنوند فکر میکنند که درحقشان اجحاف شده واین بی عقل درست میگوید.در همین انتخابات اخیر از این موارد کم نداشتیم ونشانه هاش رو در تجمع های بعضی از کاندیدا ها میدیدیم که دو جنس مخالف رو که به حسب طبیعت غریزه ی جنسی زیاد دارن کنار هم و....چقدر زیاد بودند کسانی ئکه به خود من میگفتند که فقط برای چشمچرانی آمده ببودند و چون فکر میکردند با  روی کار آمدن فلان شخص این اسارت به اصطلاح آزدی باز هم خواهد بود رفتند ودر صندوق رای.....

فقط میتوان گفت:

خدا سایه ی رهبرمان را که محافظ عقل های ماست تا این و آن به عنوان های گوناگون به تاراج نبرند روی سرمان حفظ کند.

البته ما هم با استعانت از امام زمان عج و وحدت مردم بصیر ایران این اجازه رو به آنها نخواهیم داد.

نتیجه ی سخن اینکه ما میخواهیم با سخن هایی از جنس گنج آشنا شویم و بعدش هم با قدرت وافتخار نام معصوم علیه السلام را بیاوریم تا خیالمان راحت شود که هوایمان را دارند.


  
پیامهای عمومی ارسال شده