سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از خدا بترس هر چند ترسى اندک بود ، و میان خود و خدا پرده‏اى بنه هر چند تنک بود . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :9
بازدید دیروز :5
کل بازدید :36166
تعداد کل یاداشته ها : 29
103/1/9
6:26 ع

بسم الله الرحمن الرحیم

بحث مذاکره با امریکا بحث تازه ایی نیست.از زمان امام خمینی(ره)بعضی ها هر چند وقت یک بار کاسه ی داغ تر از آش می شدند و پیشنهاد مذاکره میدادند.چرا باید مذاکره کرد؟خود مقام معظم رهبری(مدّضلّه العالی)فرمودند ما بادستی که روکش و دستکش پولادین و اهنین دارد  دست نمی دهیم.و این نظر ملّت ایران است.بعضی از اقایان می خواهند قضیّه جنگ صفیّن را پیش بیاورند و علی زمان را وادار به مذاکره کنند.امّا به انها و تمام اطرافیانشان می گوییم که ما مردم ایران علی زمانمان را تنها نمی گذاریم و فریب قرآن سر نیزه ی دشمن را نمی خوریم .

زمان شناس ما مقام معظم رهبری(مدّضلّه العالی) است و هر وقت ایشان صلاح بدانند صلاح جامعه در آن است.تا چه حدّ می خواهید از ولایت پذیری سر باز زنید؟

خامنه ای خمینی دیگر است     ولایتش ولایت حیدر است                              

                                                                                 


  
  

بسم الله الرحمن الرحیم

موضوع دموکراسی یا همان ازادی به نظر بنده در جامعه ما درست فهمیده نشده است.برای این حرفم دلیل دارم:

شما اگر بد حجابی را ببینید و به اون تذکر بدید شاید اولین چیزی که به شما بگوید این است که :به شما مربوط نیست.و این جواب دو حالت برای جواب دهنده دارد یا او چیزی از ازادی نمی داند یا تحت شرایط دفاع قرار گرفته.البته این جواب به شیوه ی امر به معروف و نهی از منکر هم بستگی دارد که به نظر من یکی از علل بد بودن حجاب بعضی از زن ها در جامعه ما درست و صحیح امر به معروف نکردن آمران عزیز ماست.و امّا برای جمله ی به تو چه مربوطه.وقتی میگوییم فرد، مسائل مربوط به فرد است. اما همین فرد وقتی در جامعه قرار میگیرد باید هنجار های جامعه را رعایت کند و اگر نه مسئول به هم ریختن هنجار جامعه است.دموکراسی در نظام جمهوری اسلامی یعنی ازادی بیان.ازادی اندیشه.و...قس علی هذا.نه ازادی تحریک جنسی.نه ازادی جنسی و...قس علی هذا.وقتی کسانی همگی در کَشتی هستند یک فرد نمی تواند مکان زیر پای خودش را سوراخ کند به منظور اینکه جای من است و به کسی مربوط نمی شود.

امر به معروف باید در صدا وسیمای ما هم جلوه داشته باشد چرا که بعضاً الگو برداری ها از روی فیلم ها و بازیگر ها انجام می شود.در آخر به دو کلام از مقام معظّم رهبری(مدّ ضلّه العالی) متن خودم را پایان می دهم.

مقام معظم رهبری(مدّ ضلّه العالی:تذکر لسانی وظیفه همگانی

مقام معظم رهبری(مدّضّله العالی):مبادا کسانی باشند که اگر کسی امر به معروف و نهی از منکر کرد از او حمایت نکنند بلکه از مجرم حمایت کنند.من هر کجا بدانم و احساس کنم و یا خبر اطمینان بخشی پیدا بکنم  که آمر به معروف و ناهی از منکر مورد جفای خدایه نکرده مامور یا مسئولی قرار گرفته باشد خودم وارد قضیّه خواهم شد.

                                                                                    من الله التوفیق                                                حجاب اسلامی یک کودک  


  
  

بسم الرحمن الرحیم

یک مسئله ی تربیتی:

مسئله ی تربیتی نقش مهمّی در جامعه ی ما دارد.

هر جامعه ای نیاز مُبرمش تربیت است.و هیچکس نمی تواند این نیاز های جوامع را انکار کند.مسائل تربیتی اگر به نحو احسن انجام گیرد جامعه جامعه ی ارامی خواهد شد در عین این که در مسائل دیگر بسیار پر جنب و جوش است.مانند مسائل علمی مسائل اجتماعی ...وجامعه ی ما که جامعه ای اسلامی است مسائل تربیتی اش باید اسلامی باشد که اگر کسی انصاف داشته باشد به این مسئله اعتراف گر است که این مسئله تا حدّ زیادی به برکت این انقلاب ورهبری همراه با تدبّر امام خمینی(ره)ومقام معظم رهبری(مدّضلّه العالی)انجام شده است.

یک نکته تربیتی:بین دو نقطه فقط یک خط وصل میشود. یک سر این نقطه رامربّی ویک سر دیگر را متربّی در نظر بگیریم.هر کدام از این دو خواسته هایی دارند.مثلاً خواسته های مربّی این است که متربّی با نظم باشد.با اخلاق باشد.فردی اسلامی باشد.و....خواسته های متربّی:بازی کند.شلوغ باشد.زیاد بخنددو... اگر بخواهیم از خواسته های متربّی به خواسته های مربّی برسیم میشود.ولی نیاز به صبر دارد.اما اگر بخواهیم از خواسته های مربی به خواسته های متربی برسیم نمی شود.

                                                                                                                             ومن الله التوفیق


91/1/23::: 4:7 ع
نظر()
  
  
پیامهای عمومی ارسال شده