سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و این معنى به لفظى دیگر از آن حضرت روایت شده است که : ] دل بیخرد در دهان اوست و زبان خردمند در دل او [ و معنى هر دو یکى است . ] [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :5
کل بازدید :36161
تعداد کل یاداشته ها : 29
103/1/9
2:55 ع

بسم الله الرحمن الرحیم

قال رسول الله صلی الله علیه و اله :من سمع رجلا ینادی یا للمسلمین فلم یجبه فلیس بمسلم

بشنود هرکس و پاسخ ندهدمسلم نیست

                                   امر پیغمبر طاهاست تماشا نکنید

چه نشستید ببینید که در اتش و خون

                                  کودک خسته چه تنهاست تماشا نکنید

بی رمق خسته پر ازدرد ندیدید چه سان

                                 غرق خون پیکر زن هاست تماشا نکنید

به چه خوابید که دشمن وسط خانه ی ماست

                                هدفش غارت و یغماست تماشا نکنید

مقام معظم رهبری(مد ضلّه العالی):السّلام علی ابناء امّتنا و السّلام علی المجاهدین الشّجعه فی المقاومه الفلسطینیّه و الّبنانیّه.

امروز جهان اسلام بلکه سر تا سر جهان شاهد تحوّلات بزرگیست که خبر می دهد از تغییر معادلات جهانی.

حمله ی به لبنان کردند اشتباه کردند.حمله ی به غزه کردند اشتباه کردند.حمله ی به این کشتی ها کردند اشتباه کردند.این اشتباهات یکی پس از دیگری نشان دهنده ی این است که رژیم غاصب صهیونیستی به نهایت قطعی خود یعنی سر نگون شدن و ساقط شدن دردرّه نیستی داره قدم به قدم نزدیک میشود.

فلسطین ازاد خواهد شد.در این هیچ شبه ایی نداشته باشید.فلسطین قطعا ازاد خواهد شد به مردم فلسطین بر خواهد گشت در اونجا دولت فلسطینی تشکیل خواهد شد.در این ها هیچ تردیدی نیست.هیچ شکّی نیست که بر اساس حقایقی که خدای متعال تقدیر کرده است خاور میانه ی جدید شکل خواهد گرفت.این خاور میانه خاور میانه ی اسلام  خواهد بود.

برادر و خواهر خواننده این متن.رهبر ما بلاشک رهبری ازاده.محکم.و با اقتدار هستند.نگذارید همانند امام حسن علیه السلام.بر اساس شبه های دیگران و حرف های بی پایه و اساس دیگران که صرفا برای این است که ما رهبرمان را تنها بگذاریم دست از امام و رهبرمان بر داریم تا جا نماز از زیر پای اماممان بکشند.بیایید ولایت پذیری و شهادت در راه ولایت را از سرور زن های عالمین حضرت زهرا سلام الله علیها یاد بگیریم و در این فاطمیّه با ان حضرت عهد ببندیم که مانند گذشته وتا به حال پسرش را تنها نمی گذاریم.البته مردمان با وفای ایران تا به الان امام و رهبرشان را نتنها رها نکرده اند بلکه روز به روز به وفای خود افزوده اند

.        


  
  
<      1   2   3      
پیامهای عمومی ارسال شده