سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که همراه آرزوى خویش تازد ، مرگش به سر در اندازد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :5
کل بازدید :36162
تعداد کل یاداشته ها : 29
103/1/9
4:15 ع

 

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام خدمت خوانندگان محترم  :

هر فردی اگر اندکی به جامعه و همبستگی درون آن فکر کند می فهمد که مقدار زیادی از همبستگی درون جامعه  به همبستگی مسئولین آن جامعه بستگی دارد.

در هر جامعه ایی مسئولین با یکدیگر اختلاف نظر های بسیاری دارند و این اختلاف نظر ها اگر به طور صحیح رسیدگی و حل بشود بسیار هم خوب است

زیرا باعث می شود جامعه از نظرات بیشتری استفاده کند و ساخته شود.

امّا همان طور که گفته شد اگر به صورت صحیح به مشکلات سرو سامان دهند باعث بهبود و بهتر شدن می شود.امّا منظورم از روش صحیح چیست؟

در بین مسئولین اگر اختلاف نظری باشد باید این اختلاف نظر در بین خودشان حل شود نه اینکه این اختلاف را هنوز به یکدیگر اطّلاع نداده بیایند و آن را به

مردم گزارش دهند.این کار یاعث می شود مسئول دیگر در مقام مقابله بر بیاید و او هم چیز دیگری بگوید و در این میان این مردم هستند که بین آنها اختلاف

و دو دستگی پیش می اید.

مثلا چه معنی دارد که که یک نفر بیاید و اسم و نام گروهش را  در انتخابات بر پایه ی اختلاف بناکند و بگذارد (منتقدین دولت).اگر انتقادی هست نباید طوری

باشد که همه بفهمند ،ایگونه انتقاد نتنها سازنده نیست بلکه به دلایلی که گفته شد مخرّب هم هست.این که مردم محل ارجاع شکایات مسئولین با شند

خوب نیست.مردم از مسئولین گزارش کار و موفّقیّت می خواهند نه گزارش شکایات.اگر مشکلی هست به طور دوستانه در بین خودشان حل کنند و اگر

نشد از راه های قانونی استفاده کنند.

بنده از مسئولین می خواهم که مشکلاتشان را در بین مردم نکشانند و دست به دست هم دهند و رهبر عزیزمان را که همیشه به فکر این جامعه هستند

را یاری کنند و مردم با افتخار به مسئولین و منتخبین خودشان در امنیت و اتحاد و همبستگی کامل زندگی کنند.

صحبت دیگری با مسئولین دارم که ان شا الله باشد برای بعد.

 

 

دیدار مردم قم با رهبر معظم 89

 

                                                                                                                                     و من الله التوفیق

 


  
  

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام خدمت خوانندگان محترم:

بنده، فیلم قلاده های طلا را دیدم و به صراحت می گویم که انصافا این فیلم به خوبی توانست صحنه های واقعی را به تصویر بکشد.

هر چند این فیلم نقص هایی هم داشت و ان هم این بود که فتنه گران داخلی را نمی گوییم نشان ندادند بلکه کمتر نشان دادند.

هر چند با همین اوصاف این فیلم مورد حملات زیادی واقع شده است وبنده از جناب اقای طالبی در خواست دارم که محکم جلوی این حملات بایستند.این که

می گویم صحنه ها را خوب به تصویر کشیده اند مثلا:

در قسمت پایگاه مقداد مردم فقط از این طرف داستان که اشوب گران بودند خبر داشتند و از داخل خود پایگاه خبر نداشتند و فکر میکردند که

بسیجیان فقط ایستادند تا اشوبگران بیایند و انها را قت عام کنند و نمی دانستند که تا حد امکان جلوی در گیر شدن را گرفتند و دیگر راهی برایشامن نمانده

بود که کمی خشونت نشان دادند.و این فیلم توانست مقداری از سوالات ردم را پاسخ دهد.

 


  
  

بسم الله الرحمن ارحیم

 

حمله جدید به "قلاده‌های طلا" این بار به بهانه حمایت از هاشمی:

با توجه به اظهارات آقای م مبنی بر اینکه فیلم قلاده های طلا بزرگترین ضربه به جنبش سبز بوده است باید در انتظار حمله های جدید به این فیلم و کارگردان آن بود.






با توجه به اظهارات آقای م مبنی بر اینکه فیلم قلاده های طلا بزرگترین ضربه به جنبش سبز بوده است باید در انتظار حمله های جدید به این فیلم و کارگردان آن بود.


سازمان بسیج مستضعفین، به نقل از پایگاه افسران جنگ نرم نوشت: به دنبال اکران موفق فیلم قلاده های طلا ساخته  ابوالقاسم طالبی پس از فراز و نشیب های فراوان این روزها شاهد موج جدیدی از حملات گسترده به این فیلم هستیم.

این بار بر خلاف قبل که موضوع حفظ حرمت وزارت اطلاعات بهانه بود حمایت از خانواده آقای هاشمی رفسنجانی مستمسک این حملات است. این سایت ها با اشاره به فعالیت های فتنه گران با استفاده از فضای مترو بویژه صحنه های آخر فیلم که جاسوس زخمی با کمک عوامل خود توسط یک قطار خالی مترو که در خارج از ایستگاه توقف می کند فراری داده شده.

این قسمت را متهم کردن مدیرعامل وقت مترو آقای محسن هاشمی رفسنجانی به همدستی با جاسوسان تروریست دانسته و توهین به خانواده رییس مجمع تشخیص مصلحت تلقی کرده اند.

سایت امید اصلاحات پا را از این هم فراتر گذاشته است و قوه قضائیه را به سستی و بی عدالتی متهم نموده و دادستان را به خاطر بی توجهی به وظیفه مدعی العمومی در حمایت از مدیر عامل سابق متهم شده مترو و عدم توقیف فیلم قلاده ها سرزنش کرده است.

این در حالی است که در این فیلم هیچ اشاره ای به این نشده است که فعل و انفعالات جاسوسان داخلی مترو کار شخص مدیر عامل وقت مترو بوده است. البته شکی نیست که این فیلم انتقادات صریحی به عملکرد آقای هاشمی رفسنجانی در جریان فتنه دارد که مستند و کاملاً متین مطرح شده ولی مجرمانه دانستن کار فیلم در انتساب ارتباطات جاسوسی به خانواده آقای هاشمی و درخواست مجازات کارگردان آن هم از سوی کسانی که کوچکترین برخورد قضایی با تخلفات فرهنگی را بر نمی تابند اقدامی عجیب است. با توجه به اظهارات آقای م مبنی بر اینکه فیلم قلاده های طلا بزرگترین ضربه به جنبش سبز بوده است باید در انتظار حمله های جدید به این فیلم و کارگردان آن بود.




  
  

بسم الله الرحمن ارحیم

همه‌ی دشمنان قلاده های طلا

قلاده های طلا به کارگردانی ابوالقاسم طالبی به فروش 3 میلیاردی خود می رود تا رکورد دیگری نیز ثبت کند و همچنان با فروش عالی در سینماها به اکران خود ادامه میدهد.اما با شروع اکران و چه بسا کمی قبل از اکران، واکنش ها به این فیلم هم شدت گرفت تا جائیکه حتی گمان می رفت که قلاده های طلا به اکران نرسد.






قلاده های طلا به کارگردانی ابوالقاسم طالبی به فروش 3 میلیاردی خود می رود تا رکورد دیگری نیز ثبت کند و همچنان با فروش عالی در سینماها به اکران خود ادامه میدهد.


اما با شروع اکران و چه بسا کمی قبل از اکران، واکنش ها به این فیلم هم شدت گرفت تا جائیکه حتی گمان می رفت که قلاده های طلا به اکران نرسد.

البته کارگردان قلاده های طلا می گوید، سنگ اندازی برای قلاده های طلا از همان وقتی شروع شده که وی قصد فیلم نامه نویسی آن را داشته است و پس از آن با تحریم و تحقیر بازیگرانی که در فیلم ایفای نقش داشته اند، ادامه یافته است.

حسن یوسفی اشکوری جزو اولین افرادی بود که به این فیلم واکنش داد و بلافاصله مورد توجه سایت‌های ضدانقلابی چون جرس، کلمه، بالاترین و دیگر سایتهای همسو با این جریان قرار گرفت.

اشکوری را همه با آن سابقه‌اش در کنفرانس ضدایرانی برلین که توسط حزب سبز آلمان تدارک دیده شده بود، می‌شناسند.

وی این فیلم را یک فیلم سینمایی توصیه شده‌ی نظام، معرفی کرده و هنرمندان این فیلم را در خدمت دروغ توصیف می‌کند.

در بخشی از این مقاله ای که خنده‌ی مخاطبانش را بر می انگیزد، آمده است: "گرچه داستان این فیلم و ماهیت و محتوا و اهداف چنین فیلمی به روشنی آفتاب است و نیازی به تحلیل و توضیح و حتی نقد ندارد تا همه شیرفهم شوند که چنین فیلمی به چه انگیزه و برای چه و به هدفی ساخته شده است. به ویژه که کارگردان (به روایت آقای نوری زاد) از اعضای وزارت اطلاعات و دستگاه سرکوب امنیتی بوده و احتمالا هست و همین دستگاه (به گفته کارگردان و دیگر عوامل فیلم) اسناد و منابع لازم را برای نوشتن فیلمنامه در اختیار کارگردان نهاده و باز طبق گزارشهای مستند و عکسهای انتشار یافته نهاد مخوف پلیسی و امنیتی-نظامی «قرارگاه عمار» بازیگر و کارگردان اصلی و پشت صحنه فیلم قلاده های طلا بوده و به احتمال بسیار از بودجه های هنگفت دولتی و با هزینه های گزاف از بیت المال چنین فیلمی ساخته و پرداخته شده است."

حسن یوسفی اشکوری از روحانیون خلع لباس شده‌ای است که در کنار جمیله کدیور، عزت سحابی، مهرانگیز کار، علی افشاری، حمیدرضا جلایی پور، محمود دولت آبادی، اکبر گنجی و... در کنفرانس برلین حضور پیدا کرد به طوریکه کنفرانس مذکور سرآغاز همکاری مدعیان اصلاح طلبی با عناصر لائیک و بعضاً ضد دین شد که نهایتاً منجر به ارتداد عناصری چون گنجی و سروش شد.

فاز دیگر تحریم بازیگران این فیلم سینمایی در شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک و همینطور گفتن جملاتی مثل اینکه بازیگران این فیلم حکومتی هستند و در فیلم های دیگری مثل اخراجیها نیز حضور داشته اند نیز که مورد توجه قرار گرفت.

پس از این ماجرا ضدانقلاب های فراری و شبکه های رسانه ای بهاییان، شبکه من و تو، صدای آمریکا و بی بی سی دست به کار شدند تا علیه این فیلم قلم فرسایی کنند.

نیک آهنگ کوثر روزنامه نگار فراری که به انتشار کاریکاتورهای موهن شهرت دارد نیز دست به کار شد و کاریکاتوری علیه قلاده های طلا کشید تا او هم دِین خود را ادا کرده باشد.
 
فعالان فتنه همگی دست به دست هم داده بودند تا با تمام توان خود فیلم ضدفتنه قلاده های طلا را با چالش فروش مواجه سازند حتی مسیح علی نژاد قمی هم با ابوالقاسم طالبی تماس تلفنی گرفت تا شاید خوراکی برای شبکه های رسانه ای غربی ساخته شود.

چند روز پیش اما جنس جدیدی از حملات به قلاده های طلا شکل گرفت که مورد توجه سایتهایی نظیر بالاترین واقع شد.

سایت اعتدال نزدیک به اصلاح طلبان در مقاله ای با عنوان "قلاده های طلا برگردن چه کسی است؟" به تخریب فیلم قلاده های طلا به همراه جریان خارج نشین پرداخته و در آخرین موضع این فیلم را به جریان انحرافی نسبت داد.

در بخش هایی از این مقاله آمده است: "همچنین مسئولان عالی سازمان صدا و سیما که ارتباط نزدیکی با کارگردان این فیلم دارند و از حامیان جدی اکران این فیلم هستند ، در تمام شبکه ها و پشت سر هم ، تیزر تبلیغات این فیلم را پخش می کنند تا جایی که گفته می شود هزینه تیزر تبلیغات صداوسیما برای این فیلم بیش از فروش فیلم بوده است. از طرفی بلیطهای رایگان و نیمه رایگان این فیلم در سطح بسیار وسیع در ادارات و نهادهای دولتی توزیع شده و این توزیع همچنان ادامه دارد."

همچنین در بخش دیگری از این مقاله برای ربط دادن جریان انحرافی به عوامل سازنده فیلم قلاده های طلا آمده است: "البته ناگفته پیداست که وقتی لیدر جریان انحرافی در جریان پرو‍ژه اش برای تضعیف وزارت اطلاعات و ماجرای خانه نشینی رییس جمهور ، با چنان شکست مفتضحانه ای روبرو شد ، دست به اقدامات ایذایی برای تخریب نیروهای امنیتی زده و در این راه از آقای الف که به مانند خودش بغض خاصی از نیروهای امنیتی دارد ، استفاده نماید و در این میان با سر هم کردن سخنان مخالفان ، برای خود کلاه و نمد حمایت از نظام و مخالفت با سبزها را بدوزد."

جالب تر اینکه این سایت در کنار آسمان ریسمان بافی خود مدعی می شود: "البته حمایت جریان انحرافی از «قلاده های طلا» عیان تر از این حرفهاست. درحالیکه در 6 سال گذشته هیچ کارگردان ، هنرمند و روزنامه نگار داخلی نتوانسته از رییس جمهور وقت ملاقات بگیرد ، لیدر جریان انحرافی برای کارگردان این فیلم مراسم تجلیل برگزار می کند."

به نظر می رسد فعالین فتنه از صدر تا ذیل به شدت از فیلم قلاده های طلا نگران هستند و باز به نظر می رسد تخریب های این فیلم و کارگردانش ادامه داشته باشد.


  
  
<      1   2   3      >
پیامهای عمومی ارسال شده